Пневмопробійні машини TERMA Sp.«крот» - бестраншейна прокладка труб
Ціну уточнюйте
- В наявності
+380 (68) 420-05-51
Отдел продаж Артем- +380 (44) 209-94-67Бухгалтерия
- +380 (67) 322-30-87Отдел сервиса
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Пневмопробійни машини TERMA Sp.«крот» - бестраншейна прокладка труб.
Пневмопробийні машини TERMA Sp. z o.o. – провідний польський виробник пневмопробийних машин типу «крот», незамінних при безтраншейній прокладці водних, газових, електричних та телекомунікацій, а також при вбиванні сталевих труб.
Представлені продукти визначають нові стандарти ринку. Кроти, крім іншого, мають інноваційне кріплення головки-долота, ударного елемента з великою масою, функціональне обслуговування реверсу, змащування за допомогою екологічного масла EkoMAX, а також реєстратор роботи. Все це робить наш пневмопробійник одним з найсильніших, точних і найкраще виконує роботу. Кроки, що робляться з метою вдосконалення продуктів та їх якості, знаходять своє визнання серед багатьох організацій, пов'язаних із цією сферою діяльності та визнання множинних нагород. Клієнти, які хоча б раз наважилися спробувати роботу з нашим пневмопробійником, вже ніколи не змінюють машину на продукти конкурентів. Пневмопробийні машини типу МАХ використовуються для виконання проколів, а при використанні додаткового оснащення також машини можна використовувати для забивання сталевих труб (до 711мм) та затягування труб ПЕ/ПВХ (до 200мм)
Як працює пневмопробійна машина
Інструменти бестраншейної технології MAX Piercing Power відносяться до категорії машин пневмоударної дії. За способом застосування їх можна розділити на дві основні групи: кроти та молотки. Найпростіше пояснити принцип роботи таких інструментів, якщо сказати, що в основі їх конструкції лежить зворотно-поступальний ударний поршень великої маси, укладений в циліндричний корпус з жароміцної сталі і стисненим повітрям. Поршень передає свою кінетичну енергію голівці, тим самим рухаючи всю машину.
У пневмопробийну машину по зарядно-керуючого шлангу надходить стиснене повітря, яке штовхає поршень, що знаходиться всередині циліндра (корпусу) крота. Поршень з подвоєною силою вдаряє в елемент головки крота, званий долотом, і одночасно повітря, що надходить в машину, починає штовхати поршень в задню частину крота, щоб підготувати положення поршня до наступного удару в передню частину головки.
Аналогічно виглядає робота крота при реверсі. Єдиною відмінністю є положення елементів управління в пневмопробійнику, яке змінюється за допомогою пневматичного клапана, що відповідає за напрямок руху. При зміненому положенні елементів управління повітря, що надходить у пневмопробійник, також штовхає поршень, однак, не доходить до удара поршня в місце з'єднання з долотом, а тільки в задню частину машини, де знаходиться втулка управління.
Залежно від розміру машини за одну секунду відбувається 4-6 ударів поршня в головку. Таким чином, можна легко порахувати кількість циклів (ударів), що виступають протягом одного періоду використання пневмопробійника. Достатньо припустити, що один удар провокує переміщення машини по прямій (вздовж курсу свердловини, що виконується) на 0,5см (на практиці це залежить від умов і виду грунту), при таких засадах виходить 4000 ударів необхідних для виконання свердловини довжиною 20 метрів. Серед наших клієнтів є фірми, що виконують свердловини до 100 метрів на день, що дає у сумі 20 км на рік, тобто. 4000000 ударів поршня.
Наші машини є клієнтам навіть до 8 років. Такий великий пробіг пневмопробійної машини можливий завдяки використанню тефлонових напрямних та герметизуючих елементів. Саме ці елементи стераються, їх заміна досить дешева і після їх заміни пневмопробійник працює як новий, без витоку повітря і, як наслідок, без втрати ефективності. У той час як машинам без змінних напрямних та герметизуючих елементів, на думку самого виробника, вже після 5км пробігу потрібне відновлення. Відновлення зазвичай ґрунтується на заміні використаних сталевих елементів: поршня, циліндра. Це досить дорога операція, тому що вищезгадані елементи є двома найбільш важливими та найдорожчими елементами пневмопробійної машини.
Крім того, в пневмопробійниках без тефлонових напрямних, разом з зростаючим періодом використання машини, має місце поступове ослаблення енергії удару, внаслідок люфтів, що збільшуються, між суміжними елементами - ударним елементом і корпусом.
Пневмопробойники МАХ - це машини, що самостійно переміщаються в ґрунті за принципом витіснення та ущільнення ґрунту. Машини обладнані механізмом керування, що дозволяє на пневматичне керування – зміну напрямку руху «вперед-назад» можна зробити під час виконання свердловини, за допомогою важеля керування на маслянці, без необхідності зупиняти крота.
Молоти МАХ призначені для вбивання сталевих труб та інших елементів відповідної адаптації обладнання. Стандартний набір включає насадки для забивання труб. Для вбивання труб можна використовувати пневмопробойники МАХ великих розмірів. Для роботи з пневмоударними машинами необхідно джерело стисненого повітря. Рекомендується використовувати гвинтові дизельні компресори. Максимальний робочий тиск не повинен перевищувати 7атм.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Атма |
Інформація для замовлення
- Ціна: Ціну уточнюйте